Recenze: Rtěnka Zoya

by - března 23, 2018

Zdravím při pátečním dni, my máme čtvrtek a pátek volno a až v sobotu jdeme na noční směnu, takže super. A já si pro Vás připravila recenzi na rtěnku od Zoya, která je opravdu skvělá!!! :) 

Info ze stránek rajnehtu.cz -  Candy značky Zoya lze nejlépe charakterizovat jako klasickou jasně růžovou se studeným podtónem, střední intenzitou a krytím.  

Zpátky k základům, ale ještě lépe. Zoya vylepšuje krémové složení rtěnek tak, aby rty zůstali hydratované a bezchybné po celé hodiny. Speciálně navržené složení garantuje výdrž 4-6 hodin bez popraskání či vysušování. To vše v lehkém složení se silnou pigmentací. Bez parfemace s "vegan friendly" složením. Budete je milovat. Věřte nám!


Balení rtěnka je v černém obalu s bílým nápisem, naspod má malou nálepku jak se odstín jmenuje. Myslela jsem si, že bude vše vidět na černém obalu, bude upatlaný apod, ale nejde nic vidět, což je super. Zatím se mi ani nesetřel nápis značky. Rtěnka má 4g.





Barva já mám odstín Candy, je to krásná růžová barvička. 

Výdrž tady jsem opravdu mega spokojená, výdrž opravdu těch 4-6 hodin co píšou. Rtěnka mi vydrží i jídlo, což je opravdu super na rtěnku. Snad nemám takovou žádnou u které by vydržela jídlo (kromě Dermacol 16H) 


Co na ní říkám já? Rtěnka se mi líbí svým obalem, je taková minimalistická i přesto je nádherná. Co se mi líbí je to, zda si ještě vzpomínáte, že rtěnku jsem brala v sadě s lakem na nehty také s růžovým odstínem, ale odstín laku se jmenuje Brynn a rtěnka Candy, spolu drží skvělý pár...Rtěnka nemá žádnou vůni, má být přírodní. Co mě překvapilo je opravdu výdrž, která těch 4-6 hodin opravdu splňuje. Vydržela English Breakfest alias anglickou snídani a vytrací se od středu rtů. Právě ji mám na rtech a to od 9h ráno a je 13hodin a to jsem snídala, pila a furt tam ta rtěnka je. Pigmentace i výdrž je opravdu skvělá. Co bych dále řekla je to, že rtěnka mi rty nevysušuje, nezvýrazňuje suchá místa a to mám poslední dny hodně suché rty. Za mě je opravdu skvělá a rozhodně doporučuji do ní investovat. 

tady vidíte jak vypadá na rtech, je to nádherný odstín. 



Klady

+ vydrží jídlo i pití
+ balení
+ pigmentace
+ výběr odstínů

Zápory

- pro někoho může být cena

Rtěnka má ode mě 5 hvězdiček z 5

Rtěnku můžete zakoupit samostatně TADY a stojí 300 Kč, a nebo s lakem na nehty co mám já TADY a stojí 400 Kč.


Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tato rtěnka..

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

9 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)