Recenze: Nehtový olejíček jahoda

by - února 26, 2018

Zdravíčko, jak si užíváte v Česku zimní období?

U nás je nejvíce -6 stupňů, ale to jen přes noc, přes den 0, či plus 2 apod. :) Zrovna dneska tu chvilkami poletuje sníh a nebo krásně svítí sluníčko.

A já pro Vás mám dneska recenzi na olejíček na nehty z vůní jahody! :) Mňam...





Info ze stránek rajnehtu.cz -  Olejíček na nehty slouží k výživě nehtů a dodá pružnost nehtové kůžičce. Vhodný zejména jako regenerace nehtového lůžka po modeláži nehtů. 

Balení - je to malá lahvička, která je udělaná jako lak na nehty, což je super, ale je to olejíček na nehty. S klasickým štětečkem. Lahvička má 15 ml, což je opravdu hodně, protože já ho používám snad každý večer a je ho opravdu ještě dost. Ono opravdu stačí nanést jen malinko a nehet je vyživený. :) 


 Co na olejíček říkám já? Balení je super o tom netřeba mluvit. Mají na výběr plno vůni například broskev, ananas, freesia, kokos, mandle, banán a jahoda, takže opravdu si můžete vybrat vůni, která se Vám bude líbit. Mě se zalíbila jahoda a tak jsem si ji vzala na vyzkoušení a musím uznat, vůně jahody mi z počátku připadala dost umělá, ale potom jakmile jsem to začala používat každý večer, tak už mi tak uměla nepřišla a docela se mi i vůně zamlouvá a začínám ji mít ráda. :) Olejíček na nehtech je dost mastný, když toho samozřejmě nanesete hodně, tady opravdu stačí jen malinko. Je především určen na nehty, které jsou po modeláži nehtů, ale tohle si myslím, že opravdu nevadí. Já používám na celý nehet i nehtovou kůžičku a musím říct, že je hydratovaná i vyživená, ale není to zas takový zázrak bych řekla. Ale jsem s ním na druhou stranu spokojená, není to zázrak, ale postačí to na výživu kůžičky. Je na Vás, zda si ho pořídíte, já jsem spokojená za tu cenu! :) 


Klady

+ cena
+ výběr vůní
+ vyživuje nehtovou kůžičku

Zápory

- ze začátku mi to přišla jako umělá vůně

Já dávám 4 hvězdičky z 5 



Nehtový olejíček koupíte TADY za 55 Kč

Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tento olejíček na nehty.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

9 komentářů

  1. tal toto by so naozaj potrebovala, vyzerá super ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám podobný olejíček z Oriflamu a používám ho vždy, když nemám nalakované nehty a je to docela fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Olejíček na nehty používám pravidelně, takže věřím, že i tento bude super.

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm to vypadá skvěle, já by určitě hned sáhla po mém oblíbeném kokosu! :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám olejíček z Manufaktury s vůní eukalyptu a nemůžu si vynachválit!

    Praguetales

    OdpovědětVymazat
  6. Nehtový olejíček mám doma taky a je to vážně skvělý pomocník :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)