Tip na samolepku, která svítí.

by - ledna 21, 2018

Zdravím, při nedělním odpoledni, my právě přišly z posilovny a vrhla jsem se na napsání článku. Na oběd si budeme dělat domácí pizzu, takže se těším. :)

Jinak já mám pro vás malý tip na dárek pro ségru, nebo klidně pro těhotnou ženu, která čeká miminko a tohle se bude zrovna hodit.

Tohle si vybrala ségra z poštovné zdarma a já Vám o tom něco málo povím.


Info o samolepceSamolepka zobrazuje Zemi, která po nasvícení svítí. Bude vhodná pro každého malého milovníka vesmíru nebo pro dítě, které hůře snáší tmu.

ID Produktu: 80743
Vlastnosti:
  • Materiál: umělá hmota
  • Rozměry: 10 cm, 20 cm 30 cm
  • Obsah balení: 1 kus
Ségra myslím má tu největší a tím je 30 cm. 

Ségra ji má nalepenou na skříňi. Která jak mi ségra říkala, tak v noci svítí. Což je super. Nalepená na 
skříni je už dlouho a stále drží na svém místě, nikde se nic neodlupuje, svítí pořád hezky. Akorát si nejsem 
nějak jistá, zda z vesmíru opravdu vidíš zelenou, vypadá to tak nějak divně. Ale důležité je, že svítí a tak
pomůže dětem usnout, hlavně ti, co se bojí tmy. To vím, že byl i můj připad, vždy jsem chtěla spát
s rozsvícenou lampičkou :D Ale také je to dobré na ozdobu. Ségra je spokojená a já jsem ráda, že udělala 
radost. :) 

Její cena je momentálně za 99 Kč a najdete ji TADY, a za plnou cenu 309 Kč bych to nekoupila.





You May Also Like

5 komentářů

  1. Ale vypadá hezky. Když jsem byla malá, měla jsem balení s hvězdičkami, ty jsem si nalepila různě na strop a pak v noci sledovala, jak hezky svítí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Jé no to musí být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá samolepka a pro každé malé dítě jako stvořená.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)