Spotřebováno (Říjen, Listopad 2017)

by - listopadu 20, 2017

Zdravím, při pondělním dni, jak se máte? :) Já jsem si připravila spotřebováno za dva měsíce, protože v říjnu jsem spotřebovala pouze asi jeden produkt, takže to nemělo cenu psát. A tak tu toho mám trošku více. :)

JEŠTĚ STÁLE PROBÍHÁ SOUTĚŽ O PRODUKTY ASTRID


A co máte v plánu přes týden? Už pomalu nakupujete Vánoční dárky? :)


1. Skimono maska na ruce - No o ní jsem psala recenzi a můžete si ji přečíst TADY já už bych si ji nekoupila. 

2. Sprchový gel Oriflame - Vůně je květinová a já se do ní zamilovala, opravdu krásně vonělo, pokožku to umylo, dobře to pěnilo. Akorát ty zbytky co jsou v tubě už to pak ke ke konci nejde vždy vše vymáčknout, ale u tohoto balení je to normální. :) 

3. Oriflame toaletní voda FIRE - Rozpálená Fire, to je květinová směs s vřelým kořenitým středem, svůdná vůně, která za sebou rozhodně nechá dojem. Její žhavou orientální harmonii otevírají macešky a tygří lilie a doznívá v hřebíčku, exotických indických dřevinách a horké ambře. Já tuto vůni už mám dlouho a je mi líto, že jsem ji spotřebovala. Voní opravdu skvěle. :) 



4. Listerine ústní voda - Tuhle ústní vodu u mě najdete snad v každém spotřebovánu, my ji máme rádi a ještě k tomu je to 1L, což vydrží dlouho. Tahle mi připadala, že byla opravdu více silná, než ta normální zelená. 

5. Femfresh intimní gel - jsem si všimla, že už se prodává i v Česku, aspoň snad každá blogerka dostala balíčky. Já ho mohu doporučit. :) 


6. Šampon head shoulders - Já jejich šampony naprosto miluji a opravdu si je kupuje celkem pravidelně, voní hezky, umyjí dobře, pění, vlasy vydrží 3 dny neumyté. Líbí se mi, že je to 2in1 je to jak šampon, tak i kondicionér. :) 

7. Batiste suchý šampon - tuto miniaturu v cestovním balení jsem myslím měla ještě kdysi v Česku v časopisu. Je to květinová vůně. Tuto vůni jsem měla i v plném balení. Za mě Batiste suché šampony jsou jednička. :))) 


You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)