Recenze: Květinová voda Rozmarýna

by - listopadu 12, 2017

Zdravím při nedělním dopoledni. Nám dva dny nešel internet, až včera jsme ho zapojily, protože domů přišel nový router a nám o tom nic lanlord neřekl a tak tu bylo jen oznámení od Yodel, že balíček je u sousedů. No jenže sousedi nebyli doma, tak jsme jim napsali lísteček, že až budou doma ať zaklepou. A oni zaklepali po 22h, takže jsme to zapojily a už internet normálně funguje, jen to asi bylo routerem a chtělo to nový. :))) Ale zpět k recenzi. :) 


Popis výrobků ze stránky saloos.cz - Vyrábí se z čerstvých listů rozmarýny. Je vhodná především pro mastnou a smíšenou pleť, zklidňuje problematickou pleť. Ideální tonikum pro seniory, přidává se do ranních koupelí při očistných kůrách. K obkladům nebo potírání pokožky. Usnadňuje rozčesávání vlasů. Zklidňuje pokožku po holení a depilaci.




Balení má to pouhých 50 ml, je s rozprašovačem, který mi vyhovuje nejvíc. :) miluji jejich obaly, je to skleněná lahvička, takže opravdu při stříknutí se nemůže stát, že by jste stříkly moc produktu. 

Vůně já k rozmarýnu nikdy nečichala, ale rozhodně musím říct, že mi to nádherně voní. :) Je to velmi příjemná vůně. 
Co na 
Složení Čistý vodní destilát z listů rozmarýny 

Alkohol 2%



Co na něj říkám já? Balení je opravdu povedené, velice jsem si ho oblíbila, protože skleněná lahvička je prostě super. Sice má pouze 50 ml, ale prodávají i ve větším balení, což je velké plus. Ale tohle balení mi stačí na vyzkoušení, sice se rychle vypotřebovává. A to ho stříkám jen na tamponek, jedno, nebo dvě stříknutí a je hotovo. Tahle voda má také mnoho využití, jako třeba pro snadné rozčesávání vlasů, což je pravda několikrát jsem to takto používala a opravdu bylo snadší rozčesat vlasy a ještě příjemně voněli. Potom se může dát i seniorům do koupele. Nebo také zklidňuje pokožku po holení, což jsem ještě nezkoušela. Já ho nejčastěji používám právě na dočištění pleti. A to, že ve sprše si umyji obličej peelingem a potom touto vodou dočišťuji. Plus je, že vůbec nevysušuje, což je super. :) Pleť je po ní krásná, hydratovaná, nelepí, na dotek jemná. I vůně mi sedí, mají ale plno dalších vůní (levandule, mátu, neroli, růže bio atd...) Takže co bych řekla závěrem??? Voda mi naprosto vyhovuje a rozhodně ji doporučuji dále. 

Klady

+ cena
+ vůně
+ nevysušuje
+ má všestranné využití

Zápory

- rychle ubývá


50 ml balení zakoupíte TADY za 93 Kč. Nebo v prodejnách DM. 

Ode mě má 5 hvězdiček z 5

Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tato květinová voda.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*







You May Also Like

5 komentářů

  1. Na ni jsem se nedávno koukala. Já měla tu samou, jen v meduňkové verzi a byla jsem s ní spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Často po takových vodách pokukuju. Zatím jsem ale žádnou nezkoušela :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Já měla doma meduňku a byla super, takže věřím, že jsi byla s touhle vodou taky spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Salos mám rada celkom :) mam od nich masky tak možno skusim aj toto
    Vera (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  5. Od Saloos jsem ještě nic nezkoušela, ale babička má jejich kosmetiku opravdu ráda, takže přemýšlím taky o koupi :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)