Recenze: NIVEA FRESH FLOWER 48H deodorant

by - září 05, 2017

Zdravím, při dnešním dni. Já jsem si připravila recenzi. Tak určitě jste napjatí, zda stojí za to, nebo ne. :) Tak jdeme na to. 

Obklopte se příjemnou květinovou vůní a zbavte se tělesného zápachu až na 48 hodin! Jemné složení bez obsahu hliníkových (aluminiových) solí nezanechává bílé stopy na oblečení. Spolehněte se na jemnou péči a dlouhotrvající pocit svěžesti bez zápachu potu. 


  • Účinně chrání před zápachem potu až po dobu 48 hodin.
  • Zahalí vás do jemné květinové vůně.
  • Zajistí dlouhodobý pocit svěžesti.
  • Jemné složení neobsahuje hliníkové (aluminiové) soli.
  • Nezanechává bílé stopy na oblečení.
  • Dermatologicky testováno a schváleno.




Balení co se mi na tomto spreji nejvíce líbí je to, že vlastně uzávěr je zabezpečený, když otočíte tak to nebude stříkat, když pootočíte zpět tak to bude stříkat, je to taková ochrana před dětmi, nebo když ho máte v kabelce a nechtěně Vám to stříkne. Balení má 150 Ml, je v bílé barvičce, s nápisy, takové ideální. :) 

Vůně je krásně květinová, svěží, hodně jsem si ji oblíbila. 



Složení Butane, Alcohol Denat, Isobutane, Propane, Parfum, Octenidine HCl, Ethylhexylglycerin, Maris Limus Extract, Ostrea Shell Extract, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Aqua, Propylene Glycol, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol, Limonene

Co na něj říkám já? Tak v první řadě, líbí se mi hlavně ten uzávěr. Balení je taky pěkné. A ptáte se zda vůbec funguje? Za mě celkem ano, ale místy byl problém v tom, že na léto opravdu vhodný nebude. Testovala jsem ho v práci, kdy je přes léto velké horko na hale, když jsem se potila, ano zabrání "smradu při pocení". Ale jak se potíte více, tak už to nebude květinová vůně, bude to směs "smradu při pocení " a květiny. :D Na léto opravdu nedoporučuji, je vhodný na takové jarní, podzimní a zimní dny. Co je super, že nezanechává bílé skvrny na tmavém oblečení. Zda ho doporučím? Ano, doporučím, ale ne na léto. :) 


Klady

+ cena
+ balení
+ uzávěr
+ vůně
+ nezanechává bílé skvrny

Zápory

- není vhodný na léto
- když se potíte hodně, už to nebude květinová vůně. 

Tento Nivea sprej zakoupíte v každé drogerii. Na Elnino.cz stojí právě 63 Kč. Zakoupíte TADY 

Získává ode mě 3 hvězdičky z 5


Já děkuji zastoupení Elnino za poslaný balíček a v něm tento suchý olej.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*




You May Also Like

3 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)