Lookfantastic box / September 2017

by - září 11, 2017

Zdravím . :) Jelikož jsem v UK a tak jsem si objednala na celých 12 měsíců tento box. Vyjde jeden box na 13 liber. A každý měsíc mi bude chodit tento box. No já musím říct, že tentokrát má narozeniny a tak přišel box speciální. :) A my se na něj podíváme.


Po oddělání víčka spatřila jsem tohle, jedná se o kartičku kde je napsané co za produkty v boxu jsou. A pod ní se skrývalo číslo Elle, ale to jsem blíže nefotila, protože Elle je tak tlusté, ale tak přeplněné reklamami, že tam je pár stránek o čem tam píšou, ale jinak samé reklamy. 




A jdeme pomalu na obsah. 



Decléor hydra floral - je to vlastně hydratační gelový krém pro normální a smíšenou pleť, který chrání před znečištění. 
 Obohacená o extrakt Moringa Olifeira, hydratační  krém Hydra Floral Anti-Pollution pomáhá hydratovat pokožku a posilovat její bariéru a současně vytváří ochrannou vrstvu proti znečišťujícím částicím. Odhaluje krásnou vyhlazenou strukturu pokožky, jejíž pleť vypadá svěže.

DECLÉOR Jedinečná formulace Hydra Floral Anti-Pollution Hydrating Gel-Cream obsahuje mikrokvapky olejů v 70% vodní bázi, které dodávají okamžitou hydrataci. Použití extraktu protizánětlivé Centella Asiatica okamžitě pomáhá uklidnit jemnou pokožku.

Cena 70 dolarů


Hikari oční stíny v paletce - na stránce se píše, že jsou pigmentované, ale ten první stín nude je velmi slabě pigmentovaný, ale ostatní tři jsou na výbornou. Cena 15 dolarů

Illamasqua konturovací tyčinka - Illamasqua je inovativní "Gel Sculpt" dělá konturování pleti snadné. Lehká, matná vzorec se bez námahy klouží a může být navrstvena pro hlubší odstín - jednoduše se prolínají mezi svými chrámy, čelistí a pod lícními kostmi pro tenčí a definovaný tvar obličeje. Tento teplý kakaový odstín můžete také využít k obohacení přirozené barvy rtů. Cena 30 dolarů 



Odstíny. 


Vidíte, ten první nude odstín nejde skoro vidět. 


Konturovací tyčinka.


Christophe Robin - čistící šampon. Co to je:
Jedinečný šampon z pěny od pěny, který pomáhá vytvářet nádherný objem při absorpci nečistot a oleje ze skalpsu.

Klíčové benefity:
- Pomáhá vytvářet objem od kořenů
- Pomáhá udržovat a zlepšovat barvu vlasů

Pokud chcete vědět více ...
Tento inovativní vzorec je unikátní směs čisté rassové hlíny - s hustým a remineralizačním přínosem, ochrannými růžovými výtažky a výtažkem Limnanthes - pomáhá zachovat a zesílit barvu vlasů. Jeho původní struktura pasty se přemění na vzdušnou pěnu, která přináší okamžitý objem a tloušťku jemným vlasům, aniž by je váží. Vlasy zůstávají s úžasným tělem u kořenů, zatímco se cítí plné a lehké.

Co je formulováno BEZ:
- Parabeny
- ftaláty

Co dalšího potřebujete vědět:
Tento originální vzorec je jedinečnou kombinací 100 procent čisté a přírodní rassové hlíny, růžové vody a rostlinných extraktů. Jeho exkluzivní kompozice je 85% přírodního původu. Není testováno na zvířatech. Jeho cena za 250 ml je 53 dolarů 




Eve Lom cleanser - K jakému typu pleti je dobré?
✔ Normální
✔ mastná
✔ Kombinovaná
✔ Suchá
✔ Citlivá

Co to je:
Vzorec s pěti dávkami, který dekongestuje, exfoliuje, tónuje, uklidňuje a hluboce čistí, aby odstranil nečistoty a vodotěsný make-up pro krásnou pleť.

Řešení pro:
- Nerovnoměrný odstín kůže
- Jemnost a nerovná struktura
- Akné a škody

Pokud chcete vědět více ...
Elegantní Eve Lom Cleanser podporuje 30 let zkušeností a poskytuje průkopnický čisticí balzám, který hluboce čistí póry, aniž by stáhl nebo usušil pokožku, aby byl jemný, pružný a obnovil pleť. Jedinečná multifunkční formula se skládá z exkluzivní kombinace esenciálních olejů: hřebíčkový olej na cílené škvrny a povzbuzuje kůži, eukalyptový olej k boji proti toxinům, chmelový olej k tónování kůže, egyptský heřmánkový heřmánek změkčí a zklidňuje a kakaové máslo na stav a výživu. Tyto účinné složky spolupracují na vytváření silného, ​​avšak jemného vzorku s vlastní kombinací čtyř aromatických éterických olejů, které odstraňují nečistoty - dokonce i vodotěsný make-up - pro zářivou pleť.

Co je formulováno BEZ:
- Sírany
- ftaláty

Co dalšího potřebujete vědět:
Každá Eve Lom Cleanser obsahuje doplněk Muslin Cloth, který je speciálně vytvořen pro práci s čističem. Podporuje jemné odlupování a přirozený krevní oběh, takže pokožka je výjimečně hladká a zářící. Cena co mám já je 20 ml a stojí 24 dolarů.

na fotce první je šampon a druhý Eve lom

Tohle je takový čistící ubrousek, či látka k tomu čistícímu produktu od Eve Lom. Když jsou ty narozeniny, tak k tomu dali i svůj Unicorn štětec, který se mi líbí! A nesmí chybět ani lízátko. 



Já musím říct, že s boxem jsem hodně spokojená, líbí se mi. Hlavně se mi líbí paletka očních stínů, ale také šampon a čistící produkt. A sama jsem zvědavá jak s produkty budu spokojená. :))) 





You May Also Like

9 komentářů

  1. Ty unicorní štětce teď docela letí a taky se mi líbí. Celkově bych byla s boxem spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé produkty, já si zatím žádný boxík ještě neobjednávala :D :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá fakt zajímavě a je krásně balený, zase nová inspirace ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Popravdě mě box nezaujal, produkty mi přijdou takové laciné.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Nelou, že tenhle balíček mě moc nezaujal... Nejvíc se mi líbí ty stíny a krabice :D Jestli ale ráda koukáš na "poměr cena-výkon", tak se mrkni sem: https://www.brasty.cz/soutez. Když budeš mít štěstí, můžeš vyhrát moc hezké dámské hodinky Festina - celostříbrné s růžovým ciferníkem :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm, kosmetiku Decleor pouzivam hlavne v zime a vyhovuje mi. Je to velmi kvalitni Kosmetika. Ostatni neznam. Asi bych si takovy box objednala pouze v pripade, kdybych si kazdy mesic z nabidky mohla namichat, co sama potrebuji. Jinak by mi to prislo zbytecne vyhazovani penez...na druhou stranu, je pred Vanoci, tak to dyztak udas. Ale ja mam Rada vlastni zajetou kosmetiku - kremy, sampony, make-upy, ktere nerada stridam.
    Check my blog: https://simplelivingstylebyvera.blogspot.co.at/

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi zajímavý box, vůbec ty značky neznám :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)