Instagram photos // 18

by - září 16, 2017

Já Vás zdravím, no je to se mnou hrozné nestíhám psát o víkendu dopředu články, jednak se mi nechce, ale snad mí čtenáři to chápou a i tak budete mít rádi můj blog. :))

Já jsem se dneska rozhodla, že dám takový jednoduchý článek při sobotě, u nás je pod mrakem, takže počasí nic moc, ale už v Anglii jde vidět, že už je podzim, protože v noci 8 stupňů přes den cca 14-15 stupňů. I když svítí sluníčko není moc teplo. :)) Taky už to na mě dolehlo rýmu mám.

Ale vraťme se zpět k instagramovým fotkám. Kdo mě nesleduje může dát odběr TADY

Banánový shake, byla to mňamka. :) 


Na Wollatonu, krásná procházka. Máme to tam rádi.


Wollaton


Včera mi do Česka přišel balíček od @astridcesko . moc za něj děkuji, jen me mrzí právě ta komunikace. Jelikož jsem psala ze odjizdim a nebyla mi poskytnuta odpověď. Vim, ze toho maji hodně, ale i to zamrzi, ze bohužel tyto produkty testovat nemohu. Do Česka priletim az další rok, takže škoda. Ale nedá se nic dělat. :)) Já děkuji za balíček aspoň se budu moct na něj těšit. :-*


Mamka si tento krém velice chválí, hydratuje, jemně redukuje vrásky, na pleti je příjemný. Mamka je s nim spokojena a doporučuje dále. 


Domácí burgery, mňamka.


Nedělní večer a v pondělí zase do práce. :(


Bramborová placka.


Dnešní nákup v @bootsuk jsem hodně zvědavá právě na novinku a tím je pudr od rimmel.


Z lídlu, nejlepší. 


You May Also Like

4 komentářů

  1. Mňam, tie domáce burgre vyzerajú skvelo! :) A myslím že už som ti to tu písala, ale ten zámok či čo to je, vyzerá úžasne, také prechádzky by sa aj mne páčili :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky. Park je krásný, taky by se mi tam nějaká procházka líbila.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne fotky. Takovehle phooto diiary ctu moc rada. Ted jsem se do toho taky nedávno pustila :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)