Recenze: Holící pěna, gel od Astrid.

by - června 23, 2017

Zdravím, jak se máte při pátku? :)

Já mám pro Vás dnes recenzi na pěnu a gel na holení od Astrid. Jedna je dobrá a druhá pro mě bohužel špatná, ale více se dočtete v článku. :)

Balení celkově se mi líbí, klasické holící pěny, či gely balení není co vytknout. Oba mají 250 ml což jako vystačí na dlouho. :) Oba mají velmi jemnou a krásnou vůni. :)


Krémová pěna na holení pro jemnou pokožku (fialová) - cena 59 Kč - koupíte TADY

InfoFemina Krémová pěna na holení byla speciálně vyvinuta pro holení citlivých partií ženského těla (podpaží, nohy a oblast bikin).

Složení obohacené o glycerin a vitamin E, které pomáhají chránit pokožku během holení před podrážděním, zanechává pokožku hebkou a vláčnou. Díky vytvořené jemné a husté pěně je holení výrazně snadnější a přitom důkladné. Užijte si krásný a zdravý vzhled pokožky po každém holení!
Můj názor? Já pěny na holení mám velice ráda a ani tato není vyjímka, je super, že má v sobě glycerin a vitamín E. Vše s touto pěnou jde hladce, holítko dobře klouže a hlavně oholí, takže za mě opravdu pěna se povedla :)) Žádné suché místečka ani nic podobného. 
Složení - Aqua, Triethanolamine, Butane, Stearic Acid, Glycerin, Palmitic Acid, Isobutane Propane, Laureth-23, Myristic Acid, Sodium Lauryl Sulfate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Polyquaternium-7, Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Sodium Sulfate, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, BHT, Parfum.




Jemný gel na holení pro citlivou pokožku (zelená) - cena 76 Kč - koupíte ji TADY

Info - Femina Jemný gel na holení byl speciálně vyvinut pro holení citlivé pokožky.
Pečující složení obohacené o mořské minerály a vitamin E pomáhá poskytnout jemnou péči a spolehlivou ochranu během holení citlivých partií ženského těla (podpaží, nohy a oblast bikin). Jemně vonící gel vytvoří bohatou, sametovou pěnu, která umožňuje výrazně snadnější a důkladné holení, hýčká pokožku a zároveň ji pomáhá chránit před poraněním.
Můj názor? Vůně je super, gel je zelené barvičky, který po rozetření vytvoří pěnu a je to fakt super výrobek, ale co mi vadí je, že když si s ním holím nohy, tak bohužel pak po osušení mám místečka suché, nemám suché celé nohy, ale třeba jen malou část mám suché místa. To jediné mi vadí, jinak gel je super, oholí jde to s ním skvěle. Ano klidně se i po na holení namazat, ale po pěně to nemám žádné suché místečka. :) Ale taky se dělají suché místečka snad jen mě co jsem četla, ale každý máme jinou pokožku, takže asi tak. :) 

Složení Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Glyceryl Oleate, Stearic Acid, Isopentane, Ascorbyl Palmitate, Lecithin, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Sorbitol, Hydroxyethylcellulose, Hydrated Silica, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Myristic Acid, Peg-14M, Silica, Propylene Glycol, Maris Sal, Fucus Vesiculosus Extract, Laminaria Digitata Extract, Laminaria Hyperborea Extract, Sodium Methylparaben, Sodium Propylparaben, BHT, Parfum, Butane, Propane, Isobutane, CI 42090, CI 47005.


Vůbec to nejsou špatné výrobky mám je ráda až na tu suchost u gelu. :) A dávám 4 hvězdičky z 5


Já děkuji zastoupení Astrid za poslaný balíček a v něm tyto holící pomůcky.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

3 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)