New (151)

by - června 16, 2017

Zdravím při pátečním dni, ráno u nás bylo zataženo a pršelo a byla celkem zima, ale teď je sice pod mrakem, ale je teplo. A my si dáme novinky, protože dlouho žádné nebyli, ale teď mi přišly balíčky a jeden jsem i vyhrála. :)

Prvním balíčkem byl Saloos, který mi přišel včera, jelikož znovu odlétám do Anglie, tak ať mám co testovat, tak mi byl poslán poslední balíček.  Vybrala jsem si novinku a to sprchový olej s vůni Mojita, skvělá vůně a na léto jako dělaná, dále jsem si vzala pleťovou vodu s vůni Rozmarýnu, já rozmarýn doma nepěstuji, tak nevím zda to přesně voní, ale voní skvěle na osvěžení je super a dá se stříkat i do vlasů a je dobrý právě na rozčesávání. Už jsem ho zkoušela a opravdu vlasy po něm jdou lehce rozčesat. Masážní olej na celulitidu, kdo by v dnešní době na ní netrpěl? :) Ještě jsem si vybrala hyaluronové sérum na něj jsem zvědavá, četla jsem samou chválu. A minulý týden mi přišlo na testování novinky v podobě Squalane alias suchý olej, je vhodný makeup a mé první dojmy, že je fakt dobrý! :)


Tohle je balíček od jedné z vinted, s kterou jsem vyměnila tři výrobky kosmetiky za tuto sadu. Přidala mi tam i dvě rtěnky od značky The color workshop, vůbec tuto značku neznám, ale ta jejich paletka je přímo dokonalá, hlavně její pigmentace, wow, určitě ještě o ní napíšu! :) Zkoušel jste někdo tuto značku?? Nebo nevíte kde se dá koupit??


A můj poslední balíček co dorazil včera je výhra v Giveaway u Martinky . A co jsem to všechno vyhrála? Sprchový krém a krém na ruce od Oriflame, dostala jsem i na vyzkoušení dva přírodní vosky co i testovala a zrovna tyto jí moc nevoněli, ale za mě je to nádhera a voní mi oba, jsem zvědavá jak to bude vonět až si je dám do aromalampy. Dále jsem tam měla prstýnek, balzámek od Oriflame už jsem ho kdysi měla a byl super. Dále z vánočního kalendáře rtěnku od značky W7, milovanou rtěnku od Essence v černém obalu, které tak moc miluji v odstínu 14 adorable matt! Řasenku veryme, řasenku jsem ještě nezkoušela, ale má skvělý kartáček, který já mám nejraději. Lak na nehty The ONE odstín asi Punch , krásná barvička a posledním produktem jsou oční stíny od Catrice v odstínu 080 please gold the line.


A to by bylo vše, a už se těším až Vám o všem napíšu recenze. :))) 

You May Also Like

4 komentářů

  1. Juuu, tak to se těším na recenze. Ten balíček z Vinted vypadá dokonale a doufám, že s výhrou budeš spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nejvice se tesim na recenzi kosmetiky Saloos. Slysela jsem, ze je velmi dobra, zalozena na prirodni bazi. Tu bych chtela vyzkouset az prijedu do Cech.

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý olej mi také přišel a už nyní jsem nadmíru spokojená. :) Těším se na recenze.

    Lifestyle and beauty blog

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)