Recenze: Konjaková houbička na čištění obličeje.

by - dubna 24, 2017

Zdravím při pondělním odpoledni,

já jsem si pro Vás dnes přichystala recenzi na konjakovou houbičku z poštovné zdarma jelikož s němi spolupracuji, tak tuto houbičku jsem chtěla dlouho vyzkoušet, protože jsem na ní už četla hodně recenzí co si jí v podstatě dost chválí. Ale co myslíte vy? Bude mi houbička vyhovovat, nebo ne? Čtěte dále....


Popis konjakové houbičky z poštovné zdarma Konjaková houbička je vyrobená z rostliny zvané Konjac pocházející z Asie. Přírodní houba se může pyšnit svými protibakteriálními a čistícími účinky. Napomáhá ke zmenšení pórů a zlepšuje prokrvení pokožky. Měkký povrch jemně a dobře odstraňuje odumřelou kůži. Při pravidelném používání se stane Vaše pokožka svěžejší a jemnější. Před použitím ji dobře propláchněte a nechte nasáknout vodou. Při mytí můžete přidat i produkty na čištění pleti, na které jste zvyklá. Po použití houbičku opět propláchněte a sušte nejlépe zavěšenou ve větraném prostoru. Po vysušení v ní nezůstanou žádné plísně a mikroorganismy. Vybírat lze z několika barevných variant.

Co na ní říkám já? 
Konjaková houbička jak se píše je kulatá a malá, jak se uvádí, tak má být přírodní, což já ovšem ani zdaleka netuším zda je přírodní, takže to posoudit opravdu nemůžu. Její použití je velmi dle mého názoru zdlouhavé, musím jí před čištěním namočit do vody pořádně jí mačkat, aby byla měkká. A až potom mohu přejíždět po obličeji, mohu přidat i čistící přípravek. Na čištění bez přípravku, mi to popravdě přišlo o ničem, protože jsem měla na sobě makeup a touto houbičkou to nešlo dolů, jo něco to vyčistilo, ale stejně jsem pak musela použít pleťovou vodu. Když jsem jí zkoušela napodruhé, tentokrát s gelem, tak mi to nepřišlo ničím vyjímečné, tentokrát to vše vyčistilo, ale že by mi to stahovalo pory se říct nedá. Podrážděnou pokožku jsem neměla, naopak jsem ji měla jemnou, což je zase plus. Houbička mi přijde, že je dobrá tak akorát jako jemný peeling pleti. 

 Nevím, ale mě tato aplikace absolutně nevyhovuje a radši si pleť vyčistím gelem nebo micelárkou, či pleťovou vodou. Mě tato houbička prostě nebaví, nepřišla jsem ji na chuť a nevím čím je až tak populární, ještě k tomu mi dlouho schne cca 2-3 dny. Takže za mě opravdu ne, ale je to jen čistě můj názor, musíte samy vyzkoušet zda Vám bude vyhovovat. 



Za mě dostává 1 hvězdičku z 5


Zakoupit ji můžete TADY a stojí 65 Kč (momentálně ve slevě)


You May Also Like

5 komentářů

  1. Já mám tuhle houbičku v zelené barvě a jsem s ní spokojená. :-) Záleží asi i na tom, co od ní daný člověk očekává. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. ja som ani nepočula o tom, že by mala pleť odlíčiť. používala som ju iba na peeling ako píšeš. :) a celkom som si to užívala, i keď už ju opäť nekupujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám právě konjac houbičky moc ráda, produkty s ní hezky pění , nedokážu si představit gel jen tak šmrdlat po obličeji, a ráno jen tak na přetření bez produktu také super. Neměla jsem sice konkrétně tuhle, ale z mé zkušenosti jsou všechny stejné , jen je rozdíl ve velikostech. Teď používám mořskou houbu, ale až půjde do kosmetického nebe, tak se ke konjac houbičce zase vrátím.

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma taky houbičku a používám ji často, protože mě její použití baví :).

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  5. Houbičku si chci taky pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)