Recenze: Francouzský zelený jíl Saloos.

by - ledna 06, 2017

Zdravím při pátečním dni, jak se máte? :) Konečně já pátek :) Dneska se podíváme na ne moc kladnou recenzi, ale co by to byli za recenze kdyby mi vše vyhovovalo. :) Tak si uvařte čaj, venku mrzne a jdeme na to! :)

Info z jejich stránek Zázrak jménem zelený jíl dokáže absorbovat z pokožky toxické látky a zbavuje ji nečistot i nežádoucí mastnoty. Vyživuje, zpevňuje, regeneruje, vyhlazuje a zklidňuje podrážděnou pokožku. Využívá se také při revmatických potížích nebo k prohřátí různých částí těla. Je vhodný do čistících a regeneračních pleťových a tělových masek, jemných peelingů, teplých i studených zábalů, k obkladům i koupelím.


Balení maska je v plastovém kelímku se zelenou etiketou, se šroubovatelným víčkem. Balení má 80 g, což vážně postačí je tam toho dost.

Vůně no mě tohle popravdě nijak nevoní nebo spíš nic z toho necítím. 

Barva jelikož se jedná o zelený jíl, tak má zelenou barvičku. 

Použití masky:  Ano aby jste docílili  masky, tak budete potřebovat vodu, kelímek s lžičkou a samozřejmě prášek zelený jíl. A to že jsem dala do kelímku asi 4-5 lžiček prášku klidně stačí i 2 a po lžičkách jsem dávala vody asi cca 2-3 lžičky vody. 
Maska se může použít i na různé místa na těle.


Co na ní říkám já? Ano na masku jsem se hodně těšila, ale jakmile jsem si ji poprvé nanesla, tak jsem už byla zklamaní! Maska v pohodě zaschla, ale jak byla zaschnutá, tak mě po chvilce začala pálet nebo či tak svědět jedna strana líčka a potom jak pálela jedna strana se přidala i druhá, po umytí jsem měla zarudlou pleť. A tak jsem masku použila znovu, ale to až nějak po měsíci či měsíci a půl a heleme se znovu to samé. Takže bohužel pro mě je maska nevhodná. I když to co jsem spozorovala, tak maska dokonale vyčistila pleť, je vhodná na černé tečky což ty já mám na nose a popravdě jich tam bylo méně, ale bohužel produkt nebudu nadále používat. Je to škoda, protože bílý jíl mi vyhovuje. A tak jsem se na ní těšila. Ale samozřejmě co nevyhovuje mě, může vyhovovat Vám. :) 



Klady

+ cena 
+ vyčistí
+ trošku pomůže odstranit černé tečky

Zápory

- po zaschnutí mě maska štípe na jedné straně a potom na druhé
- po umytí červená pleť 

Masku zakoupíte v prodejnách DM za cenu okolo 100 Kč jak kde, na internetu je i za 79 Kč. 

Dávám 2 hvězdičky z 5 



You May Also Like

4 komentářů

  1. Já jsem s tímto jílem moc spokojená, pleť je pěkně vyčištěná a jemná. používám ho moc ráda.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Francúzky íl používam od Soaphorie a tiež som mala s ním na začiatku také problémy, avšak ak po zaschnutí nastane štípanie a napnutie pleti, treba pleť prestriekať kvetinovou vodou, znovu sa navlhčí a po ďalšom uschnutí sa nepríjemný pocit už nedostaví.

    CALLAESTHETICS

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že ti nesedl. Já mám taky masku se zeleným jílem a naštěstí v pohodě. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá fajn, škoda že ti nesadol, ale každý máme inú pleť. :) a ďakujem za milý komentár! xx
    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)