Oblíbenci (Prosinec 2016)

by - ledna 10, 2017

Listopadové oblíbence jsem nějak nestihla, nevadí máme tu další měsíc za námi a tak aspon ty prosincové oblíbence jsou tady :)))

DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Do této kategorie jsem zařadila tohle tělové mléko od Astrid zatím je v testování a podrobná recenze bude, ale už teď mi dost dobře hydratuje nohy a na suché nohy je jak dělaný. Nádherně voní. A je ho opravdu dost, stačí pouze jednou si kápnout a rozetřete po celé noze, aspoň mě to tak stačí :)))


RTY
Tady jsem si velice oblíbila rtěnku od Trend it up v nádherném odstínu 230 shiny. Na rtech je velice příjemná, ale také uvidíte podrobnější recenzi. :) 



OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Tu mám Dermacol SOS Repair krém na ruce, který jsem měla v Glanc boxu a teda zdá se mi opravdu super! Stačí ho trošičku a hned máte ruce vyživené. Akorát mi přijde, že jsou po nanesení ruce mastnější, ale to mi zas tak nevadí. :) Protože ho používám jen na noc když jdu spát. :) 



NEHTY
Tento odstín je naprosto skvělý, vínový odstín jsem dlouho na rukou neměla, tento je od Oriflame a je parádní! :) 


TOALETNÍ VODA
Tohle je jen sice vzoreček, ale tohle je přímo boží vůně! Je to značka Paco Rabanne Olympéa, vydrží vonět 10 hodin a více! :) Já se do ní úplně zamilovala, ještě mám tak na jedno stříknutí a bude fuč, budu uvažovat o plném balení. :)) 


VLASY
V této kategorii momentálně teď nic nemám. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten krém na ruce chci už nějakou dobu vyzkoušet a odstín rtěnky i laku se mi moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém mám taky a je úplně úžasný :)

    ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten krém od Dermacolu čítam len samé chvály, a tak reálne zvažujem, že si ho zaobstarám :D lebo ja mám večne suché ruky...
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  4. Rtěnky od Trend it up jsou fajn, používám je ráda :)
    HAUTE BASICS giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak som mala aj ja a musim povedat ze je super🙂

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)