Líčení 2.3

by - ledna 08, 2017

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....














Postup líčení: 
První do koutka jsem nanesla bílý stín z paletky MUA, doprostřed jsem nanesla stín hnědý od ColourPop a nakonec jsem nanesla ten nejtmavší hnědý odstín z paletky MUA. Vše jsem pořádně rozetřela. Pod obočí jsem nanesla bílý stín také z paletky MUA. Potom jsem nanesla makeup od značky Loreal true match v odstínu 1.D/1.W. Pudr je od Rimmel Stay Matte. Tvářenka Revolution odstín hard day, rozjasňovač z paletky dermacol růžový odstín. Řasenku jsem použila od Model co. Rtěnka je od Trend It up v odstínu 230 shiny. 






You May Also Like

14 komentářů

  1. Řekla bych, že to je hezké a jednoduché líčení. Na den, jak píšeš, ideální :))

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké líčení. Ten krém Bioderma mám momentálně taky,a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás taky mrzne. Jinak mě se líčení líbí. Skvělý je odstín rtěnky. Škoda, že u nás v drogerce stojánek s touto kosmetikou nemají.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduché a pekné :)
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké líčení, moc by ti k tomu slušely i linky!:)
    Adel z adeljulisova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle líčení se Ti moc povedlo! Jednoduché a moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  7. Líčenie sa ti veľmi podarilo! Ja najradšej používam také studené fialové odtiene! :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  8. Stíny se moc povedly, jsou krásné :)
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Tie tiene vyzerajú oazj pekne

    OdpovědětVymazat
  10. Stíny jsou super! Povedené :)

    OdpovědětVymazat
  11. tie tiene sú naozaj krásne ! :) si šikovná

    OdpovědětVymazat
  12. Krasne nalicene jsi! Ty stiny jsou super!

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu o "Killin' it" tricko a brzy bude koncit! Budu rada kdyz se pripojis ZDE :)

    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  13. Tiene sú moc pekné, líčenie sa ti vydarilo :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)