Přeskočit na hlavní obsah

Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)




















 Moje použité líčení :) 
První jsem nanesla krém od Biodermy ten tu nemám jako podklad po makeup. Potom jsem nanesla makeup vzoreček od Sephory v odstínu 14 soft beige. Dále jsem zapomněla vyfotit i pudr, ale ten byl od Rimmel Stay matte :) Na rty jsem nanesla rtěnku od Trend it up v odstínu 230, poté jsem nanesla na tvář tvářenku od Revolution, poté jsem se věnovala rozjasňovače a ten je od dermacol použila jsem místo bílý, ale ten ruzový :) Nejvíc mi vynikne na tváři jako rozjasňovač. :) Poté jsem na obočí zvolila Gimme brow od benefitu a jako poslední se vrhneme na oči tam jsem použila bází pod oční stíny od Essence a po nalíčení jsem zvolila řasenku od Yves Rocher. :) 


Postup líčení.
Nanesla jsem na celé víčko z paletky Maybelline a to je ten světlý odstín v druhé řadě. Potom na konec víčka jsem nanesla nejtmavší odstín a to je v první řadě hnědý odstín :) Do koutka jsem nanesla stín z druhé fotky ta paletka je od číňanů kde jsme si ji kupovali na praxi a tím je ten světle bilý stín a doprostřed jsem nanesla krásný vínový odstín (vše je označeno v paletkách). Vše jsem pořádně rozetřela do ztracena. 



A já doufám, že se Vám moje líčení celkem jednoduché velmi líbilo a snad se těšíte i na další :))) 

Komentáře

  1. Líčení se ti povedlo a moc se mi líbí odstín rtěnky. Takový bych taky brala. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. You look so cute, I want it all! Have a cool day love!

    PS: Follow each other? Let me know! ;)
    https://marymariastyle.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky ti ty stíny vytáhly barvu očí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné líčení, vážně ti to sekne :-)
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D