Recenze: Sprchový krém Bojovník krásy od Soaphoria

by - května 06, 2016

Ano sice možná někteří si říkají, že po týdnu je to krátká doba na recenzi, ale já už vážne musím na ni napsat recenzi, protože tento přípravek používáme nejen já, ale i můj přítel a ten si to velice chválí, voní to pry dobre. :)))

Pokud neznáte značku Soaphoria tak jen krátce jedná se o přírodní a organickou kosmetiku, která se vyrábí na Slovensku. 

Něco o sprchovém krému - Přichází léto? Musíte se dostat do formy? S tímto krémovým zázrakem do sprchy budete stále krásná a tyto otázky již zůstanou jedině otázkami! Sprchový krém se svěží citrusovou vůní se zeleným, kořeněným nádechem a obsahem černého čaje zabojuje proti celulitidě a kvůli velkému obsahu antioxidantůminerálů a stopových prvků jako jsou fluor a draslík s ní zatočí. 




Balení je jedním slovem bozí! Je to vlastně skleněná uzavíratelná nádobka o objemu 225ml. Na uzavíratelném víčku je nálepka. Po vypotřebování můžete na něco hezkého použít, třeba na tamponky či tak něco jineho. :) 



Barva je taková slabounce tělová s obsahem zrníček a je hezky krémová. :) 



Co na sprchový krém říkám já?  Já jsem s ním mega spokojená, i přítel si ho chválý. Sprchový krém má vonět po citrusech a také tak vážně voní. :) Lepší specifikace je to že tam cítím citrony. Balení pusobí velice luxusním dojmem nádobka s uzavíratelném víčku, no prostě skvělé. Nádobka se potom hodí i třeba na domácí marmeládu po spotřebování sprchového krému...Sprchový krém obsahuje zrníčka, které by měli pomáhat nějak proti celulitide, ale to jsem zatím po tom týdnu používání nezaznamenala, což mi nějakým způsobem ani nevadí. :) Jenom co je trošku vážne nepraktické je ta nádobka když s ní dete do sprchy může se stát že vám třeba spadne. A ti co máte zase vanu je třeba po odtečení vody znovu vanu opláchnout vždy mi tam zustali zrníčka. :) Ty zrníčka nijak kuzi nedráždí, nedřou kuži. Vůbec mi nevadí, že pění jen málo. I cena je docela přívětivá, jasně najdou se tipy, co jim cena sedět nebude.


 Při nanesení na ruku

Složení sprchového krému AQUA - GLYCERIN - SODIUM STEARATE - SORBITOL - SODIUM LAURATE - SODIUM CHLORIDE - STEARIC ACID - LAURIC ACID - PENTASODIUM PENTETATE - TETRASODIUM ETIDRONATE - MONTMORILLONITE - CAMELLIA SINENSIS LEAF - CITRUS AURANTIFOLIA OIL - FOENICULUM VULGARE DULCE SEED OIL - CITRUS PARADISI PEEL OIL


 Po rozetření na ruce

Klady

+  cena
+ balení
+ vůně
+ obsahuje zrníčka
+ zrníčka pokožku nedráždí 

Zápory 

- po odtečení vody ve vaně je třeba umýt vanu zbydou tam zrníčka

Já jsem ze sprchovým krémem velice spokojená a klidně bych si ho koupila znovu.

Já dávám 5 hvězdiček z 5



You May Also Like

6 komentářů

  1. Mě právě došly dva produkty od značky Soaphoria, které jsem si objednala a už se těším na testování. Mám měsíčkový balzám a maska s aktivním uhlím. Ale musím uznat, že i tenhle sprchový krém vypadá skvěle. A souhlasím to jejich balení, malých skleněných lahviček je božské a roztomilé.

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphorii celkove miluju a tento "sprchac" taky👍👍👍
    Andreablog

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak musím říct, že sprchový krém vypadá dost dobře. Mám doma sprchovou pěnu a vím, co si příště koupit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchovy krem vypada moc dobre, znacku Soaphoria mam rada :-)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  5. Znacka Soaphoria mi pride velmi sympaticka a na tento zazrak urcite tiez zautocim :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, nauč se psát, nedá se to číst.
    Ale produkty značky Soaphoria se také chystám vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)