Recenze: Pleťová maska For richer for porer Laidbare.

by - února 24, 2016

Dnes jsem se pripravila recenzi, jelikož jsem dnes opět doma, tak jsem toho času nějak využila a nafotila a připravila recenzi na pleťovou masku od známé kosmetiky Laidbare. Možná že ji nikdo nepoznáte tak tady máte menší popisek co to vlastne je za znacku. Laidbare řada produktů pro péči o pleť a tělo. Nabízí pokožce skutečnou hodnotu v kombinaci s přírodními ingrediencemi, které pomáhají k navrácení zdravé, čisté a mladistvé pokožky. Laidbare produkty jsou plné přírodních a bohatých živin pro pokožku, které jsou vhodné pro všechny druhy pleti včetně té nejcitlivější a zanechávají vaši pleť krásně jemnou v jakémkoliv věku. Ano kosmetika Laidbare je přírodní, super ne? :) 


Popis produktu: Zakryjte nedokonalosti a uzavřete póry s čistící a hydratační maskou. Hlína Kaolin vytahuje z tváře nečistoty a toxiny, výtažek z japonské mořské řasy detoxikuje a zjemňuje pokožku. Bambucké máslo hydratuje a zlepšuje pokožku, zatímco lékořice pomáhá minimalizovat záněty a růžová voda tiší podráždění. 
Bonus: Přírodní mikro-exfoliační proces ke stimulaci obnovy buněk pro perfektní pleť. Ideální proti stárnutí kůže a problémové typy pleti. 


Balení je samo o sobě věc jako každá jiná v plastovém obalu. Balení má pouhých  50ml, ale i přesto vydrží vážne dlouho. Líbí se mi že každá řada má jinačí proužek. Jelikož já mám zrovna řadu pro mastnou/smíšenou pleť tak mám označeno zelenkavým proužkem. Víčko má šroubovatelné a uvnitř se nachází malinké dávkování v podobě kuličky :D takže se nemuže stát že vám něco poteče ci tak něco. 



Vůně nevím po čem to přesně voní, ale musím říct, že vůně není těžká je naopak velmi příjemná. Takže si myslím že to nikomu vadit ani nebude. :) Jelikož maska obsahuje lékočicový extrakt, tak tohle bude ta pravá vůně. :) 



Barva je takové tělové barvičky. nemusíte se bát, že by Vám pleť nějak zabarvila. :D 

Kdo tomu rozumí přidávám i složeníVoda, Kaolin, kyselina kaprylová/ kaprinová (kokos), izopropylmyristát (palmový olej), šťáva z listů aloe vera, glycerin (kokos), Cetearyl Glucoside (cukr), glycerylstearát (palmový olej), růžová voda, Zea Mays Powder (prášek z kukuřičných klas),  cetearylalkohol (palmojádrový olej), Butyrospermum parkii (bambucké máslo), olej z badyáníka, dehydrooctova kyselina, Benzyl Alcohol (přírodního původu konzervační látka), Panthenol (vitamin B5), Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil (olej z pomerančové kůry), extrakt z lékořice, extrakt z japonské mořské řasy, Citrus Nobilis Peel Oil (olej z mandarinkové kůry), tokoferol (Vitamin E), xantanová guma (zahušťovadlo přírodního původu), Limonen (essenciální olej), sorbát draselný (konzervant přírodního původu), benzoát sodný (přírodního původu konzervační látka). 


Co na ní říkám já? Maska je vhodná pro moji smíšenou pleť. Maska má  v sobě jemné častečky což předpokládám že by to mohl být kaolín a vlastně když smíváte masku, tak si můžete udělat i jemný peeling. Dobré ne? :) Po nanesení masky se vsákne sama do pleti a na povrchu zustanou jen ty častečky. Maska by se měla nechat působit 10 minut, ale když necháte dýl tak to vůbec nevadí. Maska skvěle hydratuje, takže nemusíte se bát, že by jste měli po masce viditelné suché místa apod. Dále velmi dobře zjemňuje, že je jemná jak děcká prdýlka a krásně vyhlazuje pory. Má se používát 1krát týdně, já jí používám i 1krát za 14 dní a to velice stačí. :) Jsem s ní vážně moc spokojená. :) 



Klady

+ balení
+ vůně
+ hydratuje
+ zjemní pokožku, vyhlazuje pory
+ cena
+ ma jemné castecky, což lze udelat i jako peeling
+ přírodní

Zápory

- nic

Cena této masky na stránkách https://www.beautyville.cz/plet/for-richer-for-porer-zazracna-maska-50ml  je cena 247 Kč, pro někoho to může být hodně, ale pro mě jelikož ta maska je fakt dobrá si myslím, že cena je normální. 






You May Also Like

5 komentářů

  1. Já s touto značkou nemám žádné zkušenosti, ale vypadá docela dobře :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Masku nepoznám ale vypadá opravdu dobře. Líbí se mi, že obsahuje malé částečky. Moje maska mi za chvíli dojde, tak už začínám uvažovat, kterou ji nahradím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tak o tejto značke som ani raz nepočula, no maska vyzerá naozaj veľmi dobre a určite sa na ňu pozriem na nejakých slovenských eshopoch :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem o ni neslyšela ale vypadá fakt skvěle :)


    http://stylebysabi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Masku znám, jedno balení právě dopotřebovávám. Určitě koupím znovu, poměr cena výkon je více než uspokojivý.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)