Lookfantastic Beauty box (January 2016)

by - ledna 06, 2016

Ani jsem netušila, že mi má přijít box jo hlava děravá se nepodívala při té první objednávce do svého profilu na jejich stránkách, že to vlastně byla objednávka a teda dokud to nezruším bude mi box chodit každý měsíc sám. :) A tak jsem dneska dala zrušit objednám si zase později. Protože dneska jsem vážně s boxem mega spokojená asi více než s tím vánočním. :) Tady využiji vážně vše a už se těším až Vám to ukážu, pojďte se podívat se mnou.. :)

Na leden zvolily černé víčko a bílou krabíčku. :) 


Jako obvykle balíček skrýval knížečku kde je napsané co to všechno je a jak používat. :)


A tady celá hromádka co na mě uvnitř čekala. 


Vezmem to poporadě a jedna s věcí je ten ruzový je kondicionér a ten druhý je šampon od značky Kebelo. Sampon je prý velice zdravýa prospěšný vlasům.


Od značky Dr. Langer je něco na pleť Jakmile nanesu na pleť produkt ve velikosti hrášku, tak to rozetřu na pleť a rozetírám to v podobě masáže obličeje. Přírodní bunka je posílena a podkladové buňky jsou signalizovány na pomoc produkovat čerstvější mladší vypadající pleť. Druhé je micelární voda značky Darphin. Neměl by pokožku dráždit. Pleť bude jemná, svěží a budete mít pocit hladké pokožky. 


Bellápierre shimmer shadow v odstínu SP005 Earth. Oční stín je 100% hypoalergenní. Jsou vysoce pigmentované. Jedná se o odstín hnědočervené až hnedooranzového odstínu uvidíte později i na fotkách až s ním něco nalíčím.
A krém detoxikační od značky NUXE, což od téhle značky chci něco vyzkoušet, takže se mi naskytla možnost. Tento krém se má nanášet večer před použitím nočního krému. Pleť po krému vypadá odpočatě, vypadá zářivější a omlazená. 


Já jsem s balíčkem opravdu moc spokojená a už se těším až ho vyzkouším, produkty totiž nádherně voní.:)))

You May Also Like

9 komentářů

  1. Jak jsem ti dnes už říkala, mám akorát zkušenost s Bellapiere stínem. S ostatními produkty ne, a ráda bych je vyzkoušela :) Tak pak napiš recenze.
    Boxík je moc pěkný, mám teď úplně chuť si také nějaký otevřít.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, tak s tímhle boxem bych byla spokojená i já. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Teď lituji, že jsem si ho taky neobjednala a to jsem nad tím vážně moc uvažovala. Krásné věci, škoda, že si stíny nevyfotila třeba i otevřené, zajímal by mě ten odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá hezky! Ty české boxy byly hrozné :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Obsah boxu vyzerá parádne! Ja som už tiež na tieto boxíky od lookfantastic pozerala a začínajú ma stále viac a viac lákať :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nikdy takovehle boxy jsem si neobjednavala, ale zajimave veci:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway a budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je super, lepší jak vánoční :)

    OdpovědětVymazat
  8. O tomto boxe som ani nevedela, ale vyzerá fakt super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)