Co je to vlastně Obag?

by - července 24, 2015

Já Vám nevím, ale na internetu jsem nenarazila kde vlastně tohle vzniklo. Ale napíšu Vám o jedné kabelce co se mi i zalíbila. :) Já bych si klidně aspon jednu ráda pořídila, ale možná mě odrazuje jen ta cena. Protože tu kterou jsem tu dala je snad z tech vsech nejlevnějších. Najdeme tam i za 2 000 + Kč. Tady je oficiální eshop těchto kabelek http://www.obag.cz/ Ve velkých městech najdete i prodejny kde si kabelku můžete ošahovat a vybrat, mají tam toho hodně. Najdete ji v Praze uvnitř obchodu The Address Idea a druhá se nachází Pařížská (uvnitř obchodu Good Deal), Brno Vaňkovka (uvnitř obchodu GTF). 

Zaujala Vás tahle kabelka? :) Líbí se Vám? Podělte se o názor na ně v komentáři. :) 

182513422

O BAG SET PÍSKOVÁ - obsahuje tělo kabelky v pískové barvě, pár provazových držadel v černé barvě, bez vnitřní plátěné tašky.
O BAG SHOPPING - dostatečně prostorná, a přesto elegantní. Taková je O bag ve verzi Shopping opatřená provazovým držadlem, které při nákupech zaručí potřebnou pevnost i stylový vzhled. Na výběr jsou také držadla ze syntetické kůže. S O bag přitáhnete pohledy i ve frontě před pokladnou. SHOPPING BAG nabízí dostatek prostoru pro pořádný nákup při zachování elegantního stylu.
Tuto verzi je možné kombinovat s koženkovým držadlem v černé nebo bílé barvě, s provazovým držadlen v černé nebo přírodní barvě. Plátěné vnitřky tašky jsou možné v černé, bílé a přírodní barvě.
Tělo kabelky:
  • Barva: Písková
  • Materiál: 100 % EVA
  • Rozměry: 12 cm (šířka), 32 cm (výška), 40 cm (délka)

Vnitřek kabelky: je omyvatelný
Držadlo:
  • Barva: Černá
  • Materiál: Polypropylen (PP)
  • Délka: 76 cm
  • Cena : 1 770 Kč.
Ještě prodávají i Obag mini . 





You May Also Like

15 komentářů

  1. Jé, těšila jsem se, že se konečně dozvím, co je to tu zase za boom a trend. Mi se tyhle kabelky vůbec nelíbí, nechápu tuhle módu.

    OdpovědětVymazat
  2. Videla jsem ji uz na par lidech a zblizka. Nelaka mne. Asi bych si ji koupila, kdyz jdu nekam s detmi, ale ne za tu cenu.

    OdpovědětVymazat
  3. Kabelky to jsou pěkné, ale nic pro mě.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/balea-trend-it-up.html

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel mě tato módní vlna míjí - vidím ji po Praze v metru všude a absolutně se mi nelíbí...A nějaké lano jako uši za 600 Kč? Spíš se mi to zdá jako dost dobrý byznys - nápad, který nikde jinde nebyl, to oceňuji, kabelku samotnou však ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Noooo, tak tahle není vůbec pro mě. Ale každému se líbí něco jiné a slyším o nich poprvé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tyto tašky mě lákají a lákají čím dál tím více, myslím, že je na čase to řádně prověřit, prozkoumat a nějakou si vybrat .
    Moc pěkný článek.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/07/the-body-shop.html

    OdpovědětVymazat
  7. Takýmto kabelkám som ešte na chuť neprišla, možno raz..

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Obag kabelky mě lákají už delší dobu, jen ta cena. Já totiž když si kupuji kabelku takhle drahou, počítám s tím, že ji budu nosti všude a ke všemu. Problém u této je, že si nejsem jistá jestli bych ji za tu cenu unosila. Krásné ale jsou, to přiznám :))

    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Obag mě láká, viděla jsem ji už i na několika slečnách a musím uznat, že vypadají dost dobře. Jen bych se bála, že když bych nesla nějaký těžký nákup, tak by mě bolela ramena z těch provazových držadel
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše se dá proměňovat. Držadla i vnitřní kabelky, kožíšky, lemy,..... Pravda, cenově je to drahé. Když jsem viděla první obag, tak mne napadlo že je to plážová kabelka v novém vzhledu i barvách :D Doma na půdě mám proutěnou. Ale jak na to denně koukám na fb kde jsem v jedné skupince v bazárku, zamilovávám se čím dál víc :D Těším se na květen až dostanu penízky a půjdu se podívat do obchodu. Jinak jsem koukala že se dělají různé druhy obag :)

      Vymazat
  10. Taky se mi to nelíbí, jako sedadlo z autobusu,mám raději kůži

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)