Tips Magazine // Joy Kveten.

by - května 14, 2015

Zdravicko, dneska si dame maly tip na casopis s lakem na nehty. Jeste se mozna da sehnat aspon teda u nas jeste je. Jelikoz nevim jak to je dneska, ale dneska prave vychazi uz nove cislo a to na cerven, tak se nezlobte kdyz uz ho nesezenete. Tento styl gel laku je velice dobry a zacina se mi to fakt libit. Takze asi tento lak nebude posledni co si poridim. Tomu davam Essence velike plus.
:)

Omlouvam se za fotky jsou foceny vecer pri umelem svetle a tabletem, ted jinacim pristrojem nefotim!

Lak se mi hned zalibil.


Meli jeste dalsi dva odstiny na vyber.



Cervenou ja proste miluji.


Nove laky Rita Ora jeste jsem nezkousela.



Liceni.


Upravy vlasu.


A tady jak vypada na nehtech, je vazne skvely a ihned jsem si ho zamilovala.




You May Also Like

4 komentářů

  1. Mám časopis i lak a zatím jsem se ještě nedostala ho vyzkoušet.. Tak do neděle snad už bude na nehtech

    OdpovědětVymazat
  2. je to hezký odstín :))
    ještě tě chci pozvat na můj blog :)) http://blogblondateholky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Je super najít v časopisu něco,co opravdu využijeme, jako je lak na nehty :)
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)